Primer equipo | 25/03/2020 20:08

Comunicado para os abonados do Club Basquet Coruña S.A.D.

Comunicado para los abonados del Club Basquet Coruña S.A.D.

Boas tardes,

Lamentablemente e como todos saben, a pandemia provocada polo COVID-19 supuxo a declaración do estado de alarma con efectos do pasado 14 de marzo, o que supuxo o peche temporal de todas as instalacións deportivas, así como todo aquilo que se detalla no RD 463/2020 de 14 de marzo, polo que se declara o estado de alarma para a xestión da crise sanitaria ocasionada polo COVID-19.

Como non podía ser doutra maneira, a totalidade das competicións deportivas, tanto amateur como profesionais víronse igualmente interrompidas, e é por isto que a todos os abonados do Club Básquet Coruña da tempada 2019/20 informámoslles do seguinte:

- Que, ante calquera posible escenario distinto á continuación da liga, o Club valoraría todas as alternativas necesarias para poder compensarlles esa continxencia.

Desexándolles o mellor nestes días tan complicados para todos, envíolles un cordial saúdo.

Yago Álvarez.
Xerente Club Básquet Coruña.

Xunta de Galicia

Deseño Web Duacode

federación española de baloncestofederación galega de baloncestodeporte galegoxunta de galiciaayuntamiento de a coruñadeputación da coruñamahougbs financeduacode. software y diseño. mezclado, no agitado.fundación emalcsadeporte solidarionon á violencia de xéneroobra social la caixaimaxin softwareaudasatranviascaixabankiberostaraltiaagra das mil medaswibohorno sanbrandanabeconsamastilquirón grupo hospitalarioautocares j pomboarkivoltatermariaad grupo regueiraaurencentro negocios finisterred calvodos deportegalimascota tanatoriosmarineda citymarineda city