Primer equipo | 26/10/2020 14:31

Comunicado médico oficial sobre Mouha Barro

A Coruña, a 26 de outubro de 2020.

O Club Básquet Coruña SAD lamenta comunicar que se cumpriron os peores prognósticos co noso pivote Mouhamed Barro, que sofre unha lesión de longa duración, provocada nunha xogada fortuíta durante o transcurso do terceiro cuarto do partido do pasado sábado disputado en Ou Forno de Riazor fronte ao Real Valladolid.

Despois do exame realizado no propio Palacio dos Deportes polo xefe dos Servizos Médicos do Club, o Doutor Carlos Lariño, programáronse a realización de diferentes probas de diagnóstico por imaxe que se realizaron en colaboración co noso servizo médico oficial, o Hospital Quirón A Coruña, durante o día de onte e que confirmaron as sospeitas iniciais de que se trata dunha rotura de ligamento cruzado anterior, na mesma xeonllo na que se lesionou a pasada tempada na liga francesa.

Desde o club desexamos todo o noso ánimo e apoio a Mouha durante este proceso de recuperación que ten por diante e do que xa quedan dous días menos, e do que estamos convencidos que será capaz de superar para retornar ás pistas totalmente recuperado.

Xunta de Galicia

Deseño Web Duacode

federación española de baloncestofederación galega de baloncestoXacobeo 21·22xunta de galiciaayuntamiento de a coruñagbs financeduacode. software y diseño. mezclado, no agitado.obra social la caixaimaxin softwareaudasatranviascaixabankaltiaagra das mil medasmacronabeconsamastilquirón grupo hospitalarioautocares j pomboarkivoltaad grupo regueiraaurencentro negocios finisterreGrupo Alumandos deportemarineda citysavills aguirre newmanprivate bank citiTradisco, Tratamientos de construcciónGrupo Liñagar