LEB ORO: Palencia - Leyma Coruña · 06/12/2020 18:00 Palacio de los Deportes de Riazor || Cadete Fem. 1ªDiv: Básquet Coruña Leyma C - CB Arxil · 05/12/2020 16:30 Polideportivo Riazor 2 || Cadete Masc. 1ªDiv: Básquet Coruña C - BALIDEA Obradoiro · 06/12/2020 12:00 Polideportivo Riazor 2 || Infantil Masc. 1ªDiv: CENOR Obradoiro - Básquet Coruña I · 06/12/2020 12:00 Pabellón Lorenzo de la Torre || Infantil Fem. 1ªDiv: Básquet Coruña Leyma I - BAXI Ferrol · 05/12/2020 12:00 Polideportivo Ventorrillo

Primer equipo | 26/10/2020 14:31

Comunicado médico oficial sobre Mouha Barro

A Coruña, a 26 de outubro de 2020.

O Club Básquet Coruña SAD lamenta comunicar que se cumpriron os peores prognósticos co noso pivote Mouhamed Barro, que sofre unha lesión de longa duración, provocada nunha xogada fortuíta durante o transcurso do terceiro cuarto do partido do pasado sábado disputado en Ou Forno de Riazor fronte ao Real Valladolid.

Despois do exame realizado no propio Palacio dos Deportes polo xefe dos Servizos Médicos do Club, o Doutor Carlos Lariño, programáronse a realización de diferentes probas de diagnóstico por imaxe que se realizaron en colaboración co noso servizo médico oficial, o Hospital Quirón A Coruña, durante o día de onte e que confirmaron as sospeitas iniciais de que se trata dunha rotura de ligamento cruzado anterior, na mesma xeonllo na que se lesionou a pasada tempada na liga francesa.

Desde o club desexamos todo o noso ánimo e apoio a Mouha durante este proceso de recuperación que ten por diante e do que xa quedan dous días menos, e do que estamos convencidos que será capaz de superar para retornar ás pistas totalmente recuperado.

Xunta de Galicia

Deseño Web Duacode

federación española de baloncestofederación galega de baloncestodeporte galegoxunta de galiciaayuntamiento de a coruñamahougbs financeduacode. software y diseño. mezclado, no agitado.fundación emalcsadeporte solidarioobra social la caixaimaxin softwareaudasatranviascaixabankiberostaraltiaagra das mil medasmacronabeconsamastilquirón grupo hospitalarioautocares j pomboarkivoltaad grupo regueiraaurencentro negocios finisterreGrupo Alumandos deportemarineda city