|| Infantil Fem. 2ªDiv: Compañia de María - Básquet Coruña Leyma I · 15/06/2019 12:00 Lorenzo de la Torre, Santiago

Primer equipo | 06/04/2019 13:32

Comunicado oficial do Club Básquet Coruña

Comunicado oficial del Club Básquet Coruña

O Básquet Coruña súmase ás condolencias á familia de D. Jesús Lence, empresario lucense, falecido recentemente e un dos principais patrocinadores do Leyma Coruña. Un home comprometido co apoio ao deporte a gran escala e aínda máis ao baloncesto, que deu un gran impulso ao mesmo a nivel galego. Sen dúbida figura clave para que o nivel do baloncesto galego estea ao nivel que está hoxe en día.

A súa relación co club data da tempada 2005-06, co seu fiel compromiso e axuda á nosa canteira e categorías basee, convertidas grazas a ese apoio,en referencia a nivel galego na actualidade.Posteriormente iniciaba o seu patrocinio co primeiro equipo, acompañado ao club durante todos estes anos de crecemento, imposibles sen o apoio deste gran mecenas do baloncesto.

Sempre estarás presente no noso Club e os 700 nenos e nenas da nosa canteira e escolas, algo que che enchía de orgullo, lévanche no seu corazón. Descansa en Paz D. Jesús.

Deseño Web Duacode

federación española de baloncestofederación galega de baloncestodeporte galegoxunta de galiciaayuntamiento de a coruñadeputación da coruñamahougbs financeduacode. software y diseño. mezclado, no agitado.fundación emalcsadeporte solidarionon á violencia de xéneroobra social la caixaimaxin softwareaudasatranviascaixabankiberostarcoca colaaltiabanco sabadellwibohorno sanbrandanabeconsamastilquirón grupo hospitalarioautocares j pombojamoneria sieiro